tisdag 15 november 2011

Sjuk och eländig

Det är mycket just nu....eller det känns som det är mycket just nu. Men jag tror bara att det är för att jag är så klen för tillfället. Dels så har jag åkt på borelia från dom där jäkla fästingbetten jag fick i slutet av september och läkaren vill inte behandla mig utan vill avvakta och göra nya boreliatester om fem veckor. Jag har symtom som svullna leder och ont i leder, värst i nacken men ändå får jag ingen behandling...det gör mig lite arg. Sen har jag även åkt på en rejäl förkylning och hostar en massa, dygnet runt, ingen feber dock men det är inte lätt att jobba på förskola när man inte känner sig 100. Sen har vi även en Qualisgranskning imorgon på mitt jobb. Våran avdelning ska bli granskade under en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen. Och mellan det ska jag och fyra andra från jobbet bli intervjuade, som tur är är det en gruppintervju men det känns nervöst iallafall. Jag är inte den som gillar att synas och höras. Så just nu, ikväll, känns det mycket. Måste läsa igenom massa papper och förbereda mig inför morgondagen. Känner redan nu att ögonen svider och jag har inte så mycket ork kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar