onsdag 9 november 2011

Tillfällighet???

Kl 7 imorse när jag gick upp sov Milo fortfarande i sin säng!
Igår när Milo badade använde han tvålen och efter badat försökte jag mig på att massera honom med oljan. I några sekunder hann jag massera hans rygg innan han for upp. Men han kom tillbaka och jag kunde massera både armar, mage och ben under någon minut. Natusan påstår att deras bedtime-produkter tillsammans med en god nattrutin ska hjälpa till en god natts sömn. Jag lovar att Natusan inte har mutat mig eller gett mig andra förmåner...Milo sov hela natten i sin säng, och det har inte hänt mer än två gånger det sista året!!! Kanske är det så att dessa produkter håller vad dom lovar, eller så är denna natt bara en tillfällighet??? Jag håller tummarna på det förstnämnda.
Här är en länk till Natusans hemsida: http://se.babycenter.com/natusan så kan ni själva läsa om deras produkter om ni är intresserade. Jag har fått rabattkuponger som ger 15 kr rabatt vid köp av två Bedtimeprodukter, hör av dig om du vill ha en kupong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar