onsdag 28 mars 2012

Onsdag

Hade min tidiga dag idag, slutade 13! Men som det ser ut så är det nog min sista tidiga onsdag, schemat ska ändras och alla som jobbar 75% ska sluta kl 15 som tidigast...Inge vidare alls men vi har ingen talan, så är det bestämt och så blir det här någon gång under april månad.

Jag har varit på ultraljud idag igen, en tillväxtkontroll. Inte för att det behövdes utan jag blev tillfrågad om jag ville ställa upp för några sjuksköterskor och läkare som går kurs i ultraljud. Fick 200 kr i blomstercheckar som tack för hjälpen, får bli en påskblomma eller två.

Milo var överlycklig över att det regnade ute idag när jag hämtade honom så det var bara upp och hämta sig ett paraply och ställa sig på gården i regnet. För Milo finns det inget dåligt väder, han ska alltid vara ute och leka. Vilket jag självklart är väldigt glad för, jag står gärna ute i regnet en timme och ser han leka. Bara jag har ett paraply och varma kläder.
Blåsippor i rabatten på gården
Och en ensam snödroppe
Nu är det bara två arbetsdagar kvar och en lördag innan vi åket till Sälen!!! Och Milo säger gång på gång att det inte finns några sälar i Sälen, bara kronhjortar och renar! Det ska bli underbart med en veckas semester.

Och idag kom våran nya kyl och frys, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar