tisdag 31 januari 2017

Lördag och framåt

I lördags började sjukdomarna. Eller egentligen förra veckan för då var Milo febrig och förkyld i några dagar. Men i lördags fick jag feber och blev jätteförkyld. Lördag natt började Noa kräkas och slutade inte förrens måndag förmiddag, och dessutom både feber och förkyld. I söndags blev Andreas förkyld och haft ont i huvudet sedan dess. Igårkväll började Milo kräkas, nu är han uppe i 11 ggr. Noa slutade också på över 10 ggr innan han blev bra. Så idag är både Noa, Milo och jag hemma. Hade förvarnat Andreas på att han kanske behövde vara hemma och hjälpa mig idag men jag känner mig lite, lite piggare.
Till helgen är det 80-årskalas i Sundsvall men vi får se hur snabbt vi blir friska. Vill verkligen inte sprida dessa virus vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar