söndag 15 januari 2017

Fredag den 13...

En dag jag kommer minnas, väldigt länge. Dagen började bra, lugn och skön dag på jobbet. Men kl 13 bröt magsjukekaoset ut. Barn efter barn började kräkas. Vi torkade kräks överallt, tillochmed på oss personal. Barnen satt på madrasser med varsin hink i väntan på sina föräldrar. Vi var helt chockade. Efter en timmas övertid åkte jag hem där nästa chock kom. Milo hade varit med om en obehaglig händelse på skolan. Mera vill jag inte skriva ut om här på bloggen. Och lagom till kvällen började jag kräkas. Vilken dag...
Nu har helgen passerat. Milo var på bio med sin farfar i lördags medan Noa och Andreas var på Leos i flera timmar. Själv sov jag fram till 15 på lördagen. Nu håller jag tummarna att barnen håller sig friska från magsjukan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar