måndag 21 september 2009

Föräldragrupp

Idag kl 13 skulle föräldragruppen träffas för en promenad till Gränby där vi skulle fika. Vi är ju åtta stycken i vår grupp. Tycker d ser så otroligt töntigt ut när det kommer ett gäng mammor med sina barnvagnar, värsta barnvagnsrallyt. Inte om man är ett par stycken men åtta...
Så jag velade fram och tillbaka, skulle jag ta en plats i detta rally upp till Gränby eller skulle jag skita i d. Men jag bestämde mig för att följa me. Vi blev fem mammor som gick, lite för många, så jag gick å skämdes lite. Såg några kända ansikten på Gränby som jag lyckades undvika...
Men det var trevligt och jag är glad att jag följde med. Milo sov som vanligt hela tiden!
Imorgon ska Milo på sitt andra läkarbesök, inga sprutor utan bara lite olika kontroller, ska bli spännande att väga å mäta honom. Gissar på över 4500 g och 56 cm.

2 kommentarer:

  1. haha du är ju rolig du, det är ju din nya vardag det där nu, barnvagsrally ;) Helst på tvärsen, mitt i och rakt över, så att ingen annan kommer förbi också. Haha. Men modigt gjort ändå, jag skulle säkert ha gjort och tänkt likadant :-) /Fia

    SvaraRadera
  2. Men visst ser det lite roligt ut? Bra att d finns nån annan som tänker som jag!

    SvaraRadera