söndag 27 september 2009

Syskonen Waxell har hoppande knäskålar

Fick ett telefonsamtal inatt av en ilsken lillebror. Han hade haft det kul ute på krogen...ett tag iaf. Hans knäskål hade hoppat ur led, så en kompis och en vakt hade burit ut honom från krogen. Så när han satt där utanför så bestämde han sig för att ringa och väcka sin syster, som blev väldigt glad att bli väckt ännu en gång under natten. Sen vaknade hon igen av ett sms där det stod Jag är hemma nu. Va bra Jens, jag låg vaken och orolig och väntade på ett livstecken från dig...

Nu har vi skickat Rebecca och Andreas farmor hem till Sundsvall. R sov hos oss, det blev en hel del bus och kamerafotande och två filmer. Andreas propsade på att vi skulle kolla på en andra film, jag va jättetrött men gick med på det, fick arga ögat av A så film blev det. Vem tror ni sover efter 5 min in i filmen??? Inte är det jag iaf som var så trött, utan den där personen som ville kolla på en film till....gggrrr. Rebecca är helt förälskad i Milo, så fort han sov ville hon väcka honom. Hon fick vara barnvakt nu på morgonen när jag och Andreas sov ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar