onsdag 14 oktober 2009

Inlägg nr 100

Självklart så somnade den trötta lilla pojken på väg till öppna förskolan, tar max 5 min att gå dit men han trivs så bra i sin vagn, somnar på några minuter, ibland sekunder. Till att börja med satt jag där utan bebis i famnen. Kikade runt och alla andra bebbar va vakna. Tog av Milo sin overall och bökade lite extra, dumma jag, men ville verkligen att han skulle vakna och vara med på sångsamlingen. Han vaknade till så då var jag ju tvungen att ta upp honom ;) Han satt tyst i mitt knä hela tiden, lyssnade och spanade runt. Så himla mysigt att ha en liten go en i famnen. Efter sången gick vi en promenad tillsammans med m&m och deras döttrar.



Ikväll är det speeddating på Bonde söker fru, tydligen en bonde som skämmer ut sig. Han får frågan av en kvinna om varför han valde ut henne bland alla kvinnor. Då svarar han att han var tvungen att välja ut några!!! Hahaha, hur kan man säga så...han måste ha valt några kvinnor som han gillade och sedan fyllt upp med ett par till bara för att han var tvungen att ha ett visst antal. Men att säga det till henne...stackare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar