lördag 17 oktober 2009

Pengar på kontot!

Hade tydligen fått in pengar på kontot igår! Snart ska vi dra iväg till Gränby C, skippar stan för det regner. Inte lika kul då. Hoppas bilen styr mot Ikea oxå, skulle behöva en del småsaker. Måste bla köpt nån mindre filt som jag kan hänga för vagnen för som det e nu när det blåser ute så håller Milo på att tappa andan. När det blåser rätt in i vagnen ligger han och chippar efter luft. Å det ska ju stackarn inte behöva göra. Det hände bara en gång när vi var ute men det lär blåsa mer nu under hösten. Tur att vi har Ikea istan, inte alla städer som har det. Billigt och bra om ni frågar mig, tråkigt och för vanligt om ni frågar Andreas. Men vi vet ju alla vem som bestämmer i denna familj!

1 kommentar:

  1. Haha okej :) Nej men jag har inga bilder på mig när jag var liten ;P eller det har mamma iof. Men bilder blir inte fina när man tar kort på dom med kamera haha ;D Kan försöka fixa några :)
    Hur mår du idag då gumman? :)
    KRAM!

    SvaraRadera