söndag 18 oktober 2009

Söndagen

Idag gjorde jag Ikea och Willys på en timme, det går fort när man inte har ett barn med sig. Var ute och gick en timme i Slavsta, väldigt fint område. Gick förbi mitt gamla jobb, Poståkeriet. Saknar det lite, svicha runt i skåpbil genom stan, tömma brevlådor och hämta paket hos företag. Jobbade där i fyra år, under somrarna och en till två gånger i veckan under tiden jag pluggade. Det e tack vare Posten som jag bara har en studieskuld på strax över 100000 istället för 200000.








Sen var det innebandymatch i allianshallen, Andreas lag förlorade. Men det var kul att titta, Milo sov hela promenaden och genom tre perioder. Vaknade precis när matchen va slut. Nu ska jag sova. Ser fram emot en ny vecka! Så underbart att vara mammaledig, blir nog många barn till ;)

1 kommentar: