torsdag 15 oktober 2009

Vart gömmer man vissna orkidéer?

Just nu står alla sju orkidéer i vattenbad, sex stycken utan blommor och en med tre snart vissna blommor. Vad gör man av alla dessa orkidéer...inte så fint att ha stora gröna blast i fönstren. Får försöka gömma dom någonstans tills dom blommar igen.

Lunchen/middagen är klar nu, det blev egengjort rotmos och falukorv i ugn. Får se hur glad Andreas blir när han kommer hem till den middan...Han ringde för ett tag sen när jag höll på med maten, blev så glad när han hörde att d skulle finnas mat när han kommer hem. Men jag sa inte vad d skulle bli, hihi! Har garanterat en matlåda som får stå orörd i kylskåpet som jag kan ta imorrn! Nej, nu ska jag avnjuta maten.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, Ilona snackar en hel del, man undrar ofta vad det är hon säger :o). Kul att du oxå har blogg. Tycker Milo har vuxit massor sen jag sist såg er. Tiden går fort :o). Kom snart och hälsa på igen. Sköt om dig. KRAM Linda

    SvaraRadera
  2. Han mådde mycket bättre igårkväll och idag är han sig själv igen. :) Så skönt. :)

    SvaraRadera