lördag 21 november 2009

Kalaset

Solen sken idag för första gången på flera år kändes det som! Mammas Tommy fyller 60 år imorrn så vi var där idag, har ätit massa gott, som vanligt. Mammas mat e bra god den, kanske hade Tommy gjort en del av maten, isånnafall är han oxå duktig! Tommy blev morfar för 12 dagar sen, så vi fick se en liten bebis. Tänk att dom växer så mycket på tre månader, Milo såg så stor ut bredvid den lilla. Men va skönt att den första tiden är över, kan inte säg att jag är avundsjuk på Tommys dotter. Sitta och amma i timmar, vara uppe halva nätter, inte kunna sova på dagarna osv...jag var helt slut de första veckorna, men man körde på som vanligt ändå. Nu är det lyx att bara behöva vakna en gång under en natt, håller tummar för att det håller i sig så, inte alla mammor som får så bra sömn som jag. Nu kan jag till och med ha svårt att somna på kvällarna för att jag känner mig pigg!
Nu ska vi tydligen kolla på nån komedifilm som Andreas fixat hem.
Tack mamma och Tommy för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar