fredag 18 december 2009

-11,4 grader utanför

Milo har lyckas ta tag i nappen och fått in den i munnen, åt rätt håll! Jag lämnade honom sovandes i vår säng nu på morgonen. La nappen en bit ifrån honom. Står och plockar ur diskmaskinen när jag hör att han gnäller till. Så jag plockar ur det sista och går dit. Men då ligger han tyst och blundar, med nappen i munnen!!! Va förvånad jag blev.

Vet inte om jag vågar mig ut idag. Igår var det -6 grader och då var det riktigt kallt. På tv 4:as hemsida står det antal grader för dagen och under står det "känns som -15 grader" Imorrn ska det vara -11 grader men känns som -15, beror ju på hur mkt det blåser för dagen. Men idag hade dom inget känns som, men säkert är det upp emot 15 minus. Mer lockande med 24 plusgrader. Ja, vi har så varmt hemma hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar