söndag 27 december 2009

Titta vilken duktig son ni har!

Just nu håller Andreas på att sätta ihop en bokhylla som vi var iväg och köpte igår! Vet inte vad som hände men han bara satt igång för en timme sedan. Annars är det alltid jag som gör sånt. Andreas svär aldrig, men nu har jag hört massa svordomar innefrån vardagsrummet. Han ropade på mig för ett tag sen, så jag gick in och hjälpt honom lite. Han frågade mig varför det inte fanns några hål där det skulle vara hål enligt instruktionerna Så jag frågar om det inte finns hål på baksidan av delen, nog fan är det de, säger Andreas.

I hate Ikea, I hate Ingvar fucking Kamprad skriker han nu.
Men han lyckades tillslut, helt själv! Jag är imponerad!

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid trott på Adde, han har så dolda talanger. Kul att den här kom fram.......till sist!
    Och det här med språket, vi har lärt båda våra barn att inte använda svordommar slentrianmässigt, man måste ha något att ta till när man verkligen behöver dem. Och var glad att han hade det att tillgå nu, annars hade inredningen varit i fara, ha ha

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur. Nu vet vi att han kan montera, så det kommer han inte slippa undan nå mera!

    SvaraRadera