torsdag 17 december 2009

Ner på stan å fixa klappar

Vi ska möta upp Jens på stan och försöka inhandla lite mera julklappar. Kommer inte bli nå stan nu till helgen, det vill jag helst slippa. Min pappa har som vanligt bett mig att fixa julklappar från honom till mig själv, Andreas, Jens och Milo. Då behöver han bara fixa julklappar till sin äldsta son med familj. Men då är min pappa så LAT att han har bett min lillebror Jens att fixa fam Lundgrens julklappar...Så slipper han fixa till någon....latmask. Ibland är det jag som köper till alla dessa. Undra om min julklapp till pappa kan vara att jag fixat hans julklappar???
Jag köper julklappar till ca 10 personer, sen ska jag dessutom köpa till ytterligare 4 om inte 8, från pappa.
Men när julen kommer ska man vara snäll, och glá. =) =) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar