tisdag 15 december 2009

No more effektiva Maria idag

Så känner jag idag. Orkar inte vara effektiv mer. Så fort Milo sover passar jag på att göra massa grejer: laga mat, fixa tvätt, plocka leksaker, städa o.s.v. Gjorde samma sak idag men så slog det mig, varför inte passa på att vila när han sover. Så nu sköt jag undan den nytvättade klädhögen och la mig i sängen med datan, himla skönt! Kläderna kan jag ju faktiskt vika när han e vaken och ligger bredvid i våran sängen och tittar på eller grejar med annat.
De fodrade stövlar jag köpte på Thuns i fredags kom väl till pass idag. Efter en promenad till bvc fram och tillbaka var fötterna varma och torra, skönt att slippa blöta fötter! Vagnen gick även den bra i detta vinterväglag! Gick hemifrån extra tidigt utifall vagenen skulle vara för svår att köra men det gick som sagt bra. Lite jobbigt att dra var det ju men positivt är att samma sträcka bränner mera kcal nu än när det var barmark! Känns som det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar