onsdag 30 december 2009

SKIT OCH FAN

Nästa alla bilder från vår resa i februari är borta......finns bara bilder från Miami kvar. Haiti, Jamaica, Caymanöarna och Mexico är borta, faaaaaaaaaaaaaaaan.
Trodde jag fört över och sparat alla bilder på laptoppen men har tydligen glömt att lägga in en del. Hoppas det "bara" var dom bilderna, har inte vågat kolla om nå mer saknas. Skit oxå, nu har jag jätteont i magen, mina fina bilder. Får försöka spara ner en del bilder som ligger på facebook. Men det är långt ifrån alla. Ska höra mig för hos de andra som var mekryssningen och se om jag kan få lite bilder från dom. Nu måste jag väl fortsätta att söka bilder...

1 kommentar:

  1. Neeeej :( Jag lider med dig!! Sånt är hemskt!! Jag har med gjort så.. Slängde en HEL MAPP med tusentals bilder en gång strax innan jag flyttade hemifrån.. Som tur var det inte sååå speciella bilder, men det var ju ändå minnen... Trist sånt där..! Man vill bara gråta!!

    SvaraRadera