måndag 14 december 2009

Skräckis

Vi såg en sån läskig och bra skräckfilm igår kväll, Orphan hette den. Vi blev så skrämda båda två att vi var tvungna att göra sällskap på toa när vi gjorde oss iordning. Sen gick vi tillsammans till sovrummet. Andreas frågade om vi skulle ha lampan tänd över natten. Efter några minuters tystnad frågade A vad jag tänker på, inget svarade jag. Jag låg bara och tänkte på filmen, kunde inte släppa den. Jag tänker på filmen sa jag sen, ja me, svarade Andreas. Men vi lyckades somna efter ett tag, väldigt nära varandra.

2 kommentarer:

  1. Det är roligt och läsa att man kan vara så lika!!
    Jag tvingar också med Niklas till toan!!
    efter en skräckis... fast man vet att det bara är en film så är man smått chockad ett tag efteråt!!eller hur ?!?!

    Kom ihåg en gång då Adde var hemma och hälsade på mig, vi satt och såg "The Ring" då man får hemska telefonsamtal om hur många dagar man har kvar i livet.. efter man sett ett videoband,
    sen när filmen var slut så går Adde in på toaletten och har med sig sin mobil och ringer hem till mig och säger -You have one day left...
    Kan inte med ord beskriva hur rädd jag blev!! Sen när Adde kommer ut så var det en utskällning blandad med snyftningar som väntade!!! Nu i efterhand kan man ju skratta åt det hela, men då var det INTE kul!!!

    Puss på dig Adde!!!


    Hoppas att allt är bra med Er
    snart ses vi!!

    Ha det bäst så länge!!!

    KRAMIZ Jane

    SvaraRadera
  2. Men då var ju jag med, kommer ihåg det nu när du skriver det! Grymt elakt men vi hade så kul åt det! Stackars Jane.
    Nu e vi friska igen, alla var förkylda förra veckan. Ska till bvc idag för 4.5 mån kontroll. Kram

    SvaraRadera