tisdag 22 december 2009

Tur att vi alla är olika

Tog en snabb tur på stan så nu är alla julklappar fixade. Gick upp till mamma och Tommy efter stan, blev bjuden på stekt strömming och potatismos. Sen gjorde vi sällskap hem, dom skulle på stan. Satt mig ner för att slå in de sista julklapparna och så tar tejpen slut...så nu har jag tvingat ut Andreas i kylan för att köpa tejp! Han skulle ändå till kvarnen för att hämta ut ett paket.
Såg förresten en man på stan idag som hade shorts, i 10 minusgrader. Men han stod ju å väntade på bussen, hade varit annat om han cyklade eller gick dit han skulle. Sen efter nån minut mötte jag en kille som gick och sjöng högt för sig själv, å när jag kollade på honom log han mot mig, han måste ha haft en bra morgon!

Nu har Andreas lov i 18 dagar, skönt för oss båda, och kul för Milo!!! Under lovet ska Andreas natta Milo så att han blir van med det, och så att jag kan gå ner på krogen utan att behöva komma hem efter nån timme. Sen ska vi fixa Milos del av vardagsrummet, köpa nån slags hylla eller byrå som delar av rummet och göra iordning en lekhörna. Sängen får stanna kvar ett tag till i vårt sovrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar