tisdag 26 januari 2010

Han gjorde det!

Andreas har lyckats med en ganska svårt prestation ikväll, inte alltid som det funkar, gäller även för mig. Men idag gick det bra. Han fick Milo att somna i sin egen säng! Å det gör han inte varje kväll, brukar sluta med att jag tar upp honom gråtandes och lägger han brevid mig i min säng, då brukar han komma till ro och somna. Andreas har haft svårt att få Milo att somna om kvällarna, han är ju så van att det är jag som gör det. Men det var en stolt pappa som kom ut från sovrummet, tummen upp!

Bvc-besöket gick bra. Milo följer sina kurvor på längd, vikt och huvudomfång. 6590 g och 65 cm lång. Blev även två obehagliga stick med vaccin, lite gråt men glad efter ett tag igen. Nu på kvällen har han varit lite gnällig, säkert vaccinet, men inge feber.

På eftermiddagen prövade vi en ny (för oss) öppna förskola. Två stora rum och lagom mkt barn, dit blir det fler besök!

Nu ska jag göra Andreas sällskap framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar