tisdag 19 januari 2010

Magonkyckling och elefant

Massa lössnö på vägarna, så det var svårtkört på långprommisen med Magda, vissa bitar var dock plogade. Det kändes i benen efteråt kan jag lova!


I söndags kom mamma och Tommy förbi med homemade svartvinbärsmarmelad och ett recept på en kycklinggryta.
Så den testade jag idag, supergod! Hade skyndat med maten medan Milo sov och skulle precis sätta mig ner för att äta och bläddra i en tidning och bara ha en lugn stund för mig själv när det plingade på dörren, va tydligen brevbäraren som inte fick i ett paket genom lådan. Satt mig ner igen och efter några tuggor hörde jag gnäll från sovrummet. Så då var det bara att ta upp Milo så fick han göra mig sällskap vid bordet. Han fick äta på sin elefant medan jag smaskade i mig den goda maten! Men gla för det var han ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar