lördag 20 februari 2010

Dagen

Den började med att jag tog bilen till Stockholm, trots att dom varnat på nyheterna för att inte ge sig ut på vägarna i onödan. Men fd yrkeschafför som jag är så gick det fin-fint! Men jag var lite rädd när jag körde, för något liknande har jag aldrig kört i förut. Höll mig inte till 110 km/h på E4:an, men endel tokar gjorde det. Men nu står det 9 kartonger fyllda med leksaker från mina kusiner, plus en vagn och en trampbil i källarförrådet.

Andreas drog in 1800 kr på att Timotej gick direkt till final i melodifestivalen. Andreas, stan imorrn ;)

Våran festprisse till granne pumpar skithög musik, Andreas är bra sugen på att gå upp och klaga (eller joina dom) men jag hindrade honom. Så länge inte Milo vaknar störs jag inte, slipper ju logga in på Spotify! Men snart ska jag sova och det kommer inte bli lätt om han inte sänkar några decibel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar