torsdag 11 februari 2010

Hejhopp!

Köpte en ny overall till Milo idag, stl 74! Hans fina Molo overall börjar bli lite liten nu. Som han växer, märks verkligen på kläderna. Träffade på Jens tjej på stan, hon tyckte tydligen att jag var en dålig frisör eftersom jag hade klippt Jens hår hackigt...jaja. Säger man att det inte är så noga så får man skylla sig själv =) Nejdå, jag är inte så bra på att klippa, det vet jag. Men jag tar å andra sidan inte betalt. Men hon skulle visa mig hur man gör. Sen blev jag även lovad en klippning, om jag bjöd på mat och fika! Måste ju göra mig fin innan dopet, och tydligen måste en klänning inhandlas för det ska jag ha =( Finns inget värre än att gå i klänning, inte riktigt min stil. Men jag får offra mig vid sånna tillfällen.
Sen mötte vi upp en gammal barndomsvän från Sävja och hennes dotter och gick på öppna förskola tillsammans. Blev nog där 1½ timme.
Dagens lycka var väl att han fick en alldeles egen mobil att dreggla ner. Dammade av min gamla, vill ju inte att han ska fuktskada min. Så nu har han en egen. Men den lyser ju inte och låter som våra mobiler gör så får se hur länge hans är intressant.

Krypträning, går sådär. Ligger där han ligger om jag säger så.

Mammas kamera är väldigt intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar