torsdag 25 mars 2010

Rena rama vallfärden!

Hoppade in i bilen och körde mot Media Markt. På gamla E4:an, Tycho Hedéns väg, var det kö för att svänga av mot MM. Så där stod vi ganska stilla i 15 min. Sen kom jag på den briljanta idén att åka en annan väg så vi skulle slippa all kö. Men strax innan Ö&B hade dom stängt av vägen!!! Så det blev en annan omväg och där var det lika mycket kö, så vi gav upp...Kan förställa mig kassakön där inne. Alla ville tydligen fynda.

Milo fick gå lös på datan, slutade med att han lyckades vända skärmen ett kvarts varv. Försökte rätta till skärmen men vet inte hur. Ringde lillebror för att be om hjälp men han bara skrattade, orkade inte hjälpa mig. Så nu har jag ett svårt uppdrag att ta itu med...

2 kommentarer:

  1. När du har skrivbordet uppe så högerklickar du på skärmen och väljer "Graphics option" i menyn som kommer upp och sen klickar du på "rotation" och klickar i "normal".

    :)
    Sebban har också lyckats på min dator nämligen. :) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen! Men lyckades tillslut.

    SvaraRadera