onsdag 9 juni 2010

Fobier

Lunch i stadsparken med Emma! Kom in på ämnet fobier, måste bara delge er vilka fobier Emma berättade om. Förlåt om jag förolämpar någon men jag skrattade så mycket när jag fick höra detta. En som har fobi mot folk som äter på tyg...hur ofta ser man människor som äter på tyg??? Men tex om nån tar av sig vanten genom att bita i den och sedan dra...Ja, det var den ena. Den andra var inte fullt lika rolig men endå lite udda, att ha fobi mot att nudda en glasspinne...Jobbigt om man gillar pinnglass men inte står ut med att hålla i pinnen!
Själv har jag väl fobi mot ormar, men det är jag nog inte ensam om!
Blev en mjukglass oxå, Milo blev som tokig när han såg glassen, tiggde som aldrig förr. Kröp till Emma och skulle ha glass av henne oxå. Kolla in Milos blick på min glass! Men det ligger visst i släkten att vara besatt av glass, eller hur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar