fredag 23 juli 2010

Arbetslös...

Då var jag registrerad arbetslös då, from idag till den 6 aug. Försäkringskassan gav mig rådet att registrera mig som arbetslös för att skydda min SGI. Nu har jag inga fler föräldradagar att ta ut, hade tillochmed norpat 10 st från Andreas. Men 45 dagars lägstanivå finns kvar, kan vara bra att ha.
Senare på dagen, efter en timme på arbetsförmedlingen, träffade vi upp det snart gifta paret Krista och Isak med deras glada lilla kille! Lunch på stan och sen lek i stadsparken för barnens del. Båda barnen jagade fåglar för fulla muggar!

Fredagskväll med allt vad det innebär. Andreas ska iväg och spela tv-spel men verkar ha fastnat framför sin iphone, som vanligt. Själv ska jag äta en smörgås och dricka choklad, betala räkningar och kolla tv!

2 kommentarer:

  1. Gå med mig och tjäna pengar från ditt hem! Jag kommer att hjälpa dig på alla sätt! I Sverige tycker vi att allt är bluff men det här är ett väldigt seriöst företag! Passa på nu medans det finns platser kvar! http://ashmax.com/tindra

    SvaraRadera