fredag 16 juli 2010

Härliga sommardagar

Vi har fullt upp varje dag så bloggen hinns inte riktigt me i denna sommarvärme.
Idag har vi varit hemma hos vänner i Bålsta. Kollat in deras nya hus och själva fått mersmak för hus. Barnen "lekte" så fint tillsammans. Så kul att se Milo med andra jämngamla barn. Allt som den ena gjorde skulle den andra oxå göra.
Gårdagen var även den fullspäckad med skoj. Volleybollmatcher-jag fick inte vara med och spela med grabbarna utan fick vackert sitta på sidan av planen och kolla på. Bananbåt-där fick jag vara med men jag vågade inte feg som jag är.
Imorrn är det nya äventyr. Kanske att jag och Milo intar Gräsö för en dag eller två. Vädret ska iaf bli kanon, både här i Uppsala och på Gräsö.

1 kommentar:

  1. Åh va härligt det ser ut med båten o planen, ses i veckan? Båt+vollybollmatch?KRAM

    SvaraRadera