torsdag 5 augusti 2010

Godmorgon

Min sista lediga dag på väldigt länge. Känns spännande att börja jobba igen, har som tur är lyckats acceptera och ändrat inställning under sommaren. I början av sommaren fick jag ångest så fort jag tänkte på att jag skulle börja jobba till hösten. Men nu känns det bara bra, nästan så att jag längtar tills imorrn.

Nu sitter jag här och funderar på vad vi ska hitta på för roligt idag. Nickis skulle vara kul att testa, har ju aldrig varit där med Milo än. Men solen skiner idag så jag känner mera för att vara ute. Ska väl väcka Andreas snart, men inte riktigt än. Han behöver sova för han var upp i natt, tillsammans med mig, alla gånger som Milo vaknade, typ 20 ggr. Men på något konstigt vis blev det jag som var tvungen att gå upp eftersom han var såååå trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar