tisdag 3 augusti 2010

Snart börjar allvaret

Har haft en av mina sista lediga dagar idag. Bara två lediga dagar kvar, sen på fredag börjar jag jobba.
Dagen började med att vi besökte bvc för en 1-årskontroll. Vägning, mätning, läkarkontroll och två stora sprutor. Milo väger nu 8260 g och är 75 cm lång.
Efter bvc-besökte mötte vi upp Joni, Sandra och Sebastina för lunch på stan. Sen fortsatte vi vår jakt på skor till oss och gummistövlar till Milo.
Lek på gården på eftermiddan, sen kom febern smygandes på Milo. Så efter en alvedon och välling somnade han innan kl 18.

4 kommentarer:

  1. Kan du hälsa till ditt nya ställe ifrån mig att de ska vara glada att de får låna dig. Jag hoppas att det blir bra, att du får trevliga jobbarkompisar och att du ska trivas. Fast jag har ju svårt att tänka mig att de nånsin ska kunna uppskatta dig så mycket som vi gjorde. *L*

    Stor kram till dig!

    Ann

    SvaraRadera
  2. Tack Ann, hoppas verkligen att jag kommer att trivas lika bra som jag gjorde hos er! Vet du vad, mamma och hennes sambo ska flytta till Skäggesta! Nära dig va?

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Skojar du?! En kilometer ifrån bara. Ska de hyra eller köpa? Jobbade Jenny på Nyckelpigan då du var hos oss eller hade hon redan fått sina tvillingar då? Svårt att hålla reda på åren, är nog åldern tror jag. *L* Iaf så är Jenny född och uppvuxen i Skäggesta och bor där fortfarande. Världen är liten, jag säger då dé.

    Kram igen.

    SvaraRadera
  4. Dom ska hyra, av Jennys pappa! Jo, hon jobbade på Ny när jag jobbade.

    SvaraRadera