söndag 5 september 2010

Färdigt!

Sen Milo börjat leka mycket ute, speciellt i sandlådan, har vi även fått en sandlåda här inne. Det kommer in sand varje dag. Ändå är vi ganska noga med att borsta bort all sand innan vi går in. Men det sätter sig i kläderna. Bollar, klossar och andra leksaker förgyller våra golv i varje rum. Tycker att jag plockar hela min vakna tid hemma. Svårt att vara pedantisk i ett hem med barn har jag insett. Men idag har jag inte städat i onödan. Vi får nämligen besök av en mäklare imorrn som ska värdera lägenheten! Så därför har jag gjord det fint här hemma. Torkat alla lister, skåp och dörrar, dammat, dammsugit, torkat golv, sorterat leksaker, städat toan osv. Så nu hoppas jag att Milo och Andreas lyckas hålla det någorlunda städat tills mäklaren kommer imorrn mitt på dan, jag jobbar ju då.
Har skrivit en liten lista på vad Andreas måste göra innan besöket. Bland annat att bädda sängen och dra upp alla gardiner. Ska bli spännande att höra vad lägenheten är värd nu, 2,5 år senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar