fredag 10 september 2010

Vaxholm

Vi har ätit massor, lyssnat på en väldigt intressant föreläsning, pratat och planerat, skrattat och sovit. Två uppiggande och intressanta dagar. Men bäst av allt var fångarna på fortet. Det var riktigt kul, trotts att mitt lag förlorade. Vi höll på i 80 minuter men jag skulle lätt orkat med 80 minuter till, om inte resten av kvällen. Tog tyvärr inga bilder då, det hade jag inte tid me! Sist jag hade så kul var i somras i Spanien på vattenlandet. Man blir aldrig för gammal för att leka!
Stället vi bodde på var lite läskigt, iallafall på kvällen när jag skulle gå från toan i ena änden av korridoren tillbaka till rummet. En riddarutrustning precis utanför toan som skramlade lite tyst när man gick över golvet. Men värst var när jag vaknade mitt i natten av ett skrik. Låg tyst och lyssnade flera minuter efter något mera ljud men det var tyst. Plötsligt kom skriket igen, men då hörde jag vad det var: en dörr som gnisslade. Men det var 5 obehagliga minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar