fredag 17 december 2010

Tant Lyckra

Idag satt Milo framför tv:n och kollade på Bolibompa, på Nasse. Efter Nasse började ett program som heter Tant Lyckra. Jag stod i köket så jag såg Milo hela tiden, plötsligt ställer han sig upp och börjar backa mot köket. Sen vänder han sig om och kommer springandes mot mig, livrädd. Jag bär upp honom och vi går och sätter oss i soffan. Så fort tanten dyker upp i rutan trycker han sig emot mig och ser väldigt orolig ut. Berättade för Andreas vad som hade hänt och tydligen är det inte första gången han blir rädd för tanten på tv. Så nu får vi vara uppmärksamma på när tanten dyker upp så att Milo har en famn att komma upp i.

3 kommentarer:

  1. konstigt, vad är det för kärring? Hon ser ut som pensionärsSkurt, gud bevara mig väl :-p

    SvaraRadera
  2. Haha, det är den där filuren Viggo alltid blir rädd för med :) I början började han gråta och kom springandes till oss... Nu ryggar han mest bara tillbaka och vågar inte titta men gör det ändå... Góbarn! Hon är läskig den där tanten ju, det tycker jag med ;)

    SvaraRadera