måndag 24 januari 2011

Då var jag magsjuk

Började må illa igår kväll och i natt var jag upp på toa. Sen vakande jag kl 8 och insåg att jag sovit hela natten utan mera kräks! Men Andreas fick stanna hemma ändå eftersom jag trodde det skulle vara värre. Nu har jag ätit en smörgås och druckit vatten och hoppas få behålla det. Milo fortsätter att kräkas, nu är det 4:de dagen. Hur länge håller magsjuka i sig??? Han fick en smörgås och den kom upp lite senare. Vid lunch fick han spagetti och köttfärssås på burk för 6 månaders bebisar. Jag hoppas att maten får stanna kvar i magen. Andreas känner sig inte heller bra än, han gick och la sig med magont. Så vi får se var den här karusellen slutar...

1 kommentar:

  1. Verkar vara någon elak magbacill om Milo fortfarande är dålig, stackarn! Hoppas ni alla kryar på er snart. Så Andreas fick jobb, kul! Var? Kram!

    SvaraRadera