fredag 21 januari 2011

Magsjuk

En minut efter att jag lämnat sovrummet där Milo precis har somnat hör jag han ropa "mamma" lite ängsligt. När jag kommer in är det kräks överallt och har sitter upp och kräks ännu mera. Hela hans ansikte är kladdigt och i stort sett halva sängen. Kuddar, täcken, lakan och madrassen....Så nu går tvättmaskinen för fullt och en stor hög med mera tvätt ligger på golvet i badrummet. Vilket fredagsmys! Hoppas att det inte kommer något mera inatt. Men eftersom både jag och Andreas tog hand om kräkset så kommer vi säkert också åka på magsjukan...Blä.

2 kommentarer:

  1. Vart det er tur med magsjuka denna helg :). Jag och Henrik har faktiskt klarat oss från magsjuka när Ilona kräktes förra helgen. Hoppas ni oxå gör det och krya på dig Milo. KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch och fy för magsjuka! Hoppas ni klarar er iaf och att Milo slipper mer kräks.

    Tack! 3 månader kvar, hej och hå...Börjar känna mig lagom otymplig, speciellt på jobbet. Du vet ju hur det kan vara... :-) Kram

    SvaraRadera