lördag 19 februari 2011

Illa

Tänk att man alltid ska äta så mycket så att man mår illa. Samma visa idag som igår. Igår var det lakritsbilar och idag glass och smågodis. Nu mår jag så illa att jag skulle vilja kräkas upp allt onyttigt från magen. Men så kan man ju inte göra, fyfy.

Bilen gick finfint efter att den stått inne i ett varmt garage i några timmar, kopplingen var inte lika hård att trampa ner och bilen kändes pigg. Lite skillnad mot att hoppa in i en bil som stått ute flera dygn i 20 minusgrader. Kan ju inte vara bra för alla stackars bilar att stå ute och frysa. Inte för små barn heller.

Nu ska jag lägga mig för denna dag. Imorrn blir det stan och stadsparken för att kolla på isskulpturer. Andreas lovade att följa med om det inte var under 10 minusgrader, så det blir jag och Milo, ska vara 14 minus imorrn. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar