lördag 26 mars 2011

Mat

Det blev en paj, hittade en skvätt matlagningsgrädde i kylskåpet. Men den blev inte så god tyvärr. Skulle vara rivet citronskal på toppen vilket jag tyckte lät lite konstigt men jag gjorde som det stod i receptet. En konstig smak av citron på en spenat-och pepperonipaj.

När jag ändå är inne på mat så måste jag visa vad Milo gjorde i fredags när vi åt tacos. Han fick köttfärs blandat med gräddfil och grönsaker på sin tallrik, sen rev jag av små tortillabitar och la på hans tallrik. Medan vi lägger upp köttfärs och grönsaker på våra tartillabröd sitter Milo och iakttar vad vi gör. Sen lägger han ut sina små brödbitar på underlägget och placerar ut sin köttfärsblandning på bröden. Visst var dom söta?! Han snappar upp allt vi säger och gör!
Taco a la Milo style

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar