onsdag 30 mars 2011

Vem är du???

Som läser min blogg. De flesta av er kommer från stan (Uppsala), andra från spridda delar av Sverige. Men även ett par stycken från USA, vilka är ni??? Har även dagliga läsare från Östhammar som jag funderar på vem/vilka det kan vara...Klart man är lite nyfiken på vilka som läser om vår vardag och det jag skriver..men det kommer jag nog få fortsätta vara. Om jag inte lösenordsskyddar bloggen, så bara dom som jag gett lösenordet till kan få tillträde...har funderat lite på det. Vi får se vad som händer...

Under mars månad har jag haft läsare från dessa länder:


Sverige
1 971
USA
32
Japan
15
Kina
8
Singapore
8
Storbritannien
5
Australien
3
Ryssland
3
Kanada
1
Finland
1


8 kommentarer:

  1. Jag läser..:) Kram Ida!!

    SvaraRadera
  2. Ida: Ja, dig har jag koll på! Vad har hänt med din/er blogg då? Ligger den nere eller?

    SvaraRadera
  3. Jag läser varje dag typ :) Kram Catrin

    SvaraRadera
  4. Catrin: Ja, ser att jag har finbesök från Lidingö!

    SvaraRadera
  5. Men vart ser du det?? Vart alla som läser är ifrån? / Catrin

    SvaraRadera
  6. Catrin: Längst ner på min sida, står live traffic feed. Har på något vis lyckats lägga till det. Så där ser jag från vilka städer och länder besökarna kommer och vilken tid. Har tappat bort adressen till din blogg, kan du inte skicka den?!

    SvaraRadera
  7. Ja vår husblogg har legat ett tag, tanken är att den ska uppdateras lite vid fix av tomt och så, vill inte blogga om mitt liv så vi håller oss till huset.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  8. Jag besöker din blogg dagligen Kram Jane

    SvaraRadera