söndag 17 april 2011

Lördagen

Strålande sol även denna dag. Kunde inte bestämma mig om jag skulle åka skidor eller njuta av solen. Velade fram och tillbaka med beslöt mig till sist för att vara ute i backen tillsammans med Milo. Vi hade det jättemysigt, vi bakade snökakor, åkte pulka, vandrade uppför skidbacken, grillade och så fick Milo åka skidor på snön!
Madde, Alex och Milo äter mat och skålar med festis och öl!
På kvällen åt vi middag på Lammet och Grisen. Måste vara en av Sveriges bästa restauranger, jag har nog aldrig ätit så god mat som där. Vi valde alla en 3-rätters varmmeny. Första omgången var det fläskfilé med olika tillbehör, andra omgången var det lammfilé med nya tillbehör och till sist när man knappt orkade mera mat var det dax för oxfilé med tillbehör. Allt smakade så otroligt gott. Tillochmed lammfilén som jag var rädd för smakade gott! På restaurangen fanns ett stort lekrum där Milo tillbringade större delen av kvällen tillsammans med någon av oss. När man kände att man behövde vila magen lite så byttes man av i lekrummet!
Väl hemma blev det godis, chips och ostbågar framför tv:n. Milo vägrade att nattas av mig och Andreas så istället fick Madde och farmor söva Milo, det funkade kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar