söndag 24 april 2011

Massa frisk luft och pollen

Vi har varit ute hela dagen idag, började ute på gården här hemma och sedan åkte vi ut till Lugnet. Det var full aktivitet, jag damsög och tvättade vår bil, Andreas fixade till volleybollplanen, Alex gjorde rent båten, Andreas mamma krattade löv och Andreas pappa lagade mat. Milo han hjälpte till både här och där. Smakade väldigt gott med grillat och en påsktårta efter det!
Milo var väldigt nyfiken på sin farmor och farfars bubbelpool men vågade inte bada, han ville bara bada tårna. Innan vi åkte hem avslutade jag och Andreas med en badmintonmatch i sandlådan som Milo kallar volleybollplanen.
Ser fram emot ännu en ledig dag imorgon! Då blir det stadsparken med vänner och barn, och en massa solkräm. Ser ut som ett hallon just nu. Tror även att jag blivit allergisk mot pollen. Näsan täpper igen, ögonen kliar och jag nyser en massa när jag är ute. Har varit så två dagar irad nu. Får se hur det går imorgon när vi också ska vara ute länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar