onsdag 24 augusti 2011

Cyklat

Idag har jag cyklat: Fålhagen-Sävja, Sävja-Fålhagen, Fålhagen-Gränby C, Gränby C-Fålhagen. Det är över 1,5 mil totalt, känns i benen nu. Det var lite småjobbigt att cykla till jobbet, särskilt eftersom den som använt min cykel fram och tillbaka till stationen varje dag inte hade pumpat upp däcken efter allt slitage...Men tills imorgon ska däcken vara pumpade så att det går lite smidigare. Ska verkligen försöka komma igång med cyklingen nu. Det finns bara ett undantag: om det regnar tar jag bilen. Annars ska jag bannemig cykla. Jag har ju verkligen inte råd att tanka bilen nu när jag jobbar 75%

2 kommentarer:

  1. eh d har du ju visst. jag har ju sagt att jag tankar den. jag jobbar ju 100 procent så d e ju knappast ngt problem.

    SvaraRadera
  2. Andreas: Du kan ju inte skriva kommentarer i mitt namn...och jag är inte alltid seriös i det jag skriver. Självklart har jag råd att tanka bilen, den står just nu med full tank men jag gillar att cykla vet du ju! Och tiden jag tjänar på att åka bil är 5 minuter...Då tar jag hellre cykeln! Men du får gärna tanka bilen om du vill!

    SvaraRadera