måndag 8 augusti 2011

"Dagens träning"

Nyss vaknat efter en ofrivillig powernap såhär en timme innan läggdax...råkade somna när jag la Milo. Men nu känner jag mig pigg iallafall! Dricker min goda vinbärssaft och äter det sista ur Ben & Jerry burken. Jag gör mitt bästa för att hålla figuren i trim! Andreas däremot är ute och springer. Tänk att människan orkar. Jag hade aldrig orkat ut och jogga eller gå till ett gym heller för den delen. Andreas säger att jag håller mig i form pga att jag aldrig sitter still, att jag alltid grejar med något. Som idag, då har jag och Milo dammsugit lägenheten och sen torkade jag golven, jag har stått i köket säkert 45 min och sen har jag farit fram och tillbaka och plockat saker från golvet och vikt tvätt och annat som hör till i ett hushåll. Det blir en del vardagsmotion i hemmet. Sen har jag ju ett jobb där man sällan sitter ner, man är i farten hela tiden.Å där får ni en ofrivillig "kvällens outfit" också. Mjuskisbyxor från H&M och tröja från...bla bla bla, vem f_n bryr sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar