söndag 18 september 2011

Helgen

I lördags packade vi med lunch och begav oss till Eriksberg för lek i en lekpark i det fina vädret. Milo lekte för fullt och verkade uppskatta en ny lekpark att undersöka och leka i. Min pappa kom förbi och pratade en stund. Det var meningen att vi alla skulle till skarholmen och se på båttävlingen men vi hade lite att göra innan det var dax att lämna Milo hos mamma och Tommy så vi hoppade båtarna.
Idag vaknade jag vid 10.30 och hittar en lapp där det stod: Jag är ute och springer bort bakfyllan, köper med frukost på hemvägen. Puss. Aldrig att jag skulle komma på den idéen för att bota bakfyllan...jag tog det lugnt framför datan och efter frukosten var jag i form igen.
Nu på kvällen kom Andreas föräldrar förbi en stund. Helgen har gått alldeles för fort, som den alltid gör. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar