tisdag 6 september 2011

Orken är inte här just nu

Ibland känner jag att jag måste skriva ett inlägg för att hålla bloggen levande. Gillar inte när det går flera dagar innan jag uppdaterar. Men just idag har jag inget vettigt att skriva och ingen ork heller för den delen. Jag känner mig hängig, täppt och trött. Fotbollen på tv:n är ju ingen höjdare just nu, 0-0 mot världens sämsta lag...
Så nu säger jag godnatt. Disken och allt plock som jag alltid brukar ta hand om innan läggdax lämnar jag till morgondagen, har jag tur är det fixat innan jag kommer hem från jobbet. Andreas är nämligen sjukskriven veckan ut. Han fick en innebandyboll rakt på ögat och fick en blödning i ögat. För att inte riskera ännu en blödning och att näthinnan skadas måste han vila ögat. Men lite disk ska han nog orka med. Tror knappast att han kommer orka ligga i sängen och blunda hela dagen. Kanske ska jag skriva en kort lista som han kan beta av...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar