söndag 9 oktober 2011

4 timmar i källaren

Bara av att öppna förrådsdörren blev jag helt matt och uppgiven. Men vi hade lämnat bort Milo för att få tid till detta elände så det var bara att köra igång. Jag har verkligen gått igenom varje kartong och varje påse. En del kastades bort. Två kartonger men kläder och två kartonger med böcker ska skänkas bort till Boob Market, det som jag skrev om igår. Sen är det ett par kartonger med blandad kompott som ska säljas på Fyris Park framöver. Andreas har nog släpat upp 4 kassar med kläder som ska ut på tradera. Inte så konstigt att det blev så luftigt i förrådet! Man ser golvet och man kan till och med gå in i förrådet!
Kortet taget kl 16
Kortet taget kl 20

2 kommentarer:

  1. Åh fy! Jag känner så väl igen känslan!

    Tror vi har rensat vårt förråd 4 ggr de senaste två åren. Ser inte fram
    emot nästa vända.
    Ska för övrigt googla lite om den där boob market och skänka lite jag också :)

    SvaraRadera
  2. Efter städningen känner jag en inre ro i kroppen! Värt 4 timmars slit.

    SvaraRadera