måndag 17 oktober 2011

Frukost kl 10 en måndagsmorgon

Kaffe och en småtorr surdegsbaguette till mig
och fil, flingor och blåbär och fruktsoppa för Milos del
Ja, så blir det ibland. Vab idag alltså. Milo har hostat, snorat och gnällt sig igenom sig hela natten. Då vaknar man inte förrens kl 9. Kan erkänna att jag är riktigt sliten efter denna natt, tror inte att vi fick sova en timme på raken innan han vaknade och var ledsen för att han var täppt eller hostade så han nästan kräktes.
Idag var jag tvungen att vara hemma, Andreas hade prov med några elever...tror det var så han sa inatt när jag frågade om han kunde vara hemma idag. Men imorgon ska Andreas vara hemma med Milo, sen hoppas jag att hostan har lagt sig. Ser fram emot sovstunden efter lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar