söndag 30 oktober 2011

Storhandlat

De två andra familjemedlemmarna verkade klara sig från magsjukan denna gång! Men jag tror tyvärr att den har kommit igång på jobbet, två barn som kräktes i fredags, får se hur många fler som varit magsjuka över helgen imorgon då.
Det har varit snålt med fotande i helgen, jag har bara två suddiga mobilbilder att bjuda på. Och Milo är ännu mera suddig för att han inte var stilla.
Vi har alltså varit på gränby centrum nu på eftermiddagen och inhandlat mat för fyra middagar framöver och annat som går åt! Bra gjort tycker jag. Så nu vet jag precis vad vi ska äta mån-tors och allt finns hemma! Nu ska jag söka igenom skåpen i hopp om att hitta något gott som jag kan äta upp, sen på måndag börjar ju som vanligt nyttiga veckan fram till fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar