fredag 7 oktober 2011

Välkommen fredag!

Det har varit en tuff vecka, Milo har sovit dåligt och hostat en del på nätterna. Det har varit sjukdom och vabbande på min avdelning och i början av veckan hade vi ingen vikarie, stress och ryggont. Nu är det slut på denna arbetsvecka...Men det har varit en bra vecka rent hälsomässigt. Jag har cyklat alla dagar förutom torsdag då det regnade OCH jag har inte ätit något onyttigt alls under hela veckan!

Som fredagsmys ikväll bakade jag och Milo choklad-kladd-muffins!
När vi hade blandat i kakaon och vispat ihop smeten frågade Milo: Mamma, vad är det här? Gammalt bajs???
Jag vet inte om han verkligen trodde det eller om han bara tyckte att det såg ut som gammalt bajs...men smaka på smeten var han snabb på att göra!
Det var inte bara jag som gillade dessa muffins, Milo åt två stycken på raken. Jag åt också ett par stycken, men vet ni vad, det är helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar