onsdag 28 december 2011

Bra kväll

Idag var vi ut och åt på restaurang med Johan och Catta. Riktigt god mat och mycket mat! Men usch vilken otrevlig servitris vi fick, riktigt oförskämd. När vi skulle betala så kunde Andreas inte hålla sig längre och frågade om dom var ont om personal eftersom hon var så otrevlig och stressad. Och Andreas är inte den som säger till i första hand, jag var så arg men höll mig ganska lugn. Vi åt middag för över 1300 kr och så får man en sån dålig service, men maten var supergod så dit kommer vi återvända.
Vi följde med Johan och Catta hem och såg på film i deras biorum/vardagsrum. Andreas sov sig genom delar av filmen medan vi andra kollade klart på filmen, som vanligt alltså! Inception med Leonardo DiCaprio, sen den om ni vill se en bra film!

4 kommentarer:

  1. Nufiken på vart ni åt?...) Kram Ida

    SvaraRadera
  2. vi åt på kött kök å bar och maria då får du gå dit me nån annan. jag tänker inte gå dit igen.för det andra så sov jag inte, jag hör filmen bättre om jag blundar. hörsel sinnet förstärks:-)

    SvaraRadera
  3. va, maten var ju så god! jag kan be om en annan servitris om vi får samma igen, om dom har några fler dvs!

    SvaraRadera