lördag 3 december 2011

Fredagen

Milo blev hämtad av sin farmor på förskolan igår så när jag kom hem efter jobbet vid 15-tiden fanns det inte så mycket mer att göra än att sova. Inte för natten utan för att ta igen nattsömn från torsdag natt då Milo sov väldigt oroligt och dessutom vaknade 05.30 och ville gå upp. Han som jag annars får väcka 07.30 på vardagarna. Efter middagsluren var jag pigg för att orka resten av kvällen. Avslutningsfest med alla kommunala förskolor i Sävja- Nåntuna- och Bergsbrunnaområdet. Vi fick en god buffé och underhållning från både en trollkarl/clown och delar av kören Harmony Heights. Väl hemma ville Andreas så gärna se en film så vi började på en men efter 20 min sover han. Jag fortsatte ett tag till men gav upp långt innan filmen var slut.

Idag blir det till att byta till vinterdäck i Eriksberg. Ska bara invänta att Jens vaknar för dagen, dvs någon gång efter 12...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar