söndag 1 januari 2012

Bort med julen

Och in med påsken...Nästan iallafall. Vi har mycket gult i vårat kök och vardagsrum. Det har vi haft i ett år och jag gillar det fortfarande. Något jag inte gillar är att jag har blivit så lat de senaste åren. Till exempel så köpte vi gradiner till vårt sovrum för säkert ett år sedan, dom ligger fortfarande i påsen...Det ska borras nya hål för fästerna till gradinstången och gardinerna måste sys upp för i nuläget är dom för långa. Alla dessa små moment har gjort att jag inte "orkar" ta tag i det. Sen ska även gardiner upp i vardagsrum och i Milos rum, ja i alla fönster. Första steget blir att fixa gardiner i sovrum och framkalla lite kort att sätta upp på väggarna. Det ska göras i januari. Läste precis på Sabinas blogg om att dela upp sina mål över hela året. De tyckte jag lät väldigt bra så det kör vi på! Kanske blir det gardiner och annat smått i övriga lägenheten under februari månad.

2 kommentarer:

  1. Bra plan!
    Jag spred ut allt mitt förra året också och då lyckades jag mycket bättre än tidigare år när jag har klumpat ihop allt.
    Bland annat så slutade jag röka i augusti. Bra gjort av mig liksom ;D

    och du..våra gardiner är för långa men jag låtsas som ingenting. kanske kan vi skapa en ny trend med för långa gardiner? ;)

    SvaraRadera
  2. haha nej det är sant, dm är kanske att ta det hela lite för långt ;)

    SvaraRadera